het pijnherstelplan
Hoop of wanhoop?
Aan het einde van het pijnherstelplan in 90 dagen:
  • Heb je een stevig fundament gebouwd, zodat je zelfstandig met je chronische pijn  om kunt gaan zonder stress
  • Heb je inzicht in je belemmerende overtuigen t.a.v. je pijnklachten en ervaar je hoe een andere kijk je in staat stelt om er op een gezonde manier mee om te gaan
  • Ken je de link tussen darmklachten en rugklachten en weet je deze positief te be├»nvloeden

Kortom: Je bent een leider van je pijn in plaats van een lijder van je pijn

Buikherstelplan
 In het pijnherstelplan in 90 dagen start je met  herkennen van patronen om inzicht te krijgen in je  chronische pijn.  Een het antwoord op wat de invloed is van darmklachten op chronische pijn.
Daarnaast versterken je darmklachten je Stress, Depressieve gevoelen en Vermoeidheid.

Een ontlastingsonderzoek is een vast onderdeel van dit programma. Daarmee krijg je inzichten in jouw darmflora. Aan de hand daarvan krijg je tips over voeding,  recepten,  weekmenu's, natuurlijke pijnstilling en supplementen gebruik
rugherstelplan
 Uit ervaring weet ik dat chronische pijn hebben moeilijk te verteren kan zijn. Gevoelens van schuld en schaamte geven je een ongemakkelijk gevoel.  Pijn kan de hele dag door alle kanten kan uitschieten. Overbelasting en onderbelasting liggen op de loer.

Hoe dan wel verder?

Met een duidelijke plan van aanpak. Stap voor stap kun ook jij  krachtig worden met beperkingen!
offline en Online
Het pijnherstelplan in 90 dagen bestaat uit zowel online en offline opdrachten.

Het online gedeelte bestaat  uit huiswerkopdrachten, video's,  voedingstips, weekmenu's en meer

Het offline gedeelte bestaat uit 6 bezoeken aan mijn praktijk aan de Maandenweg 57 in Almere
Doen? Laat mij je verder helpen en Start hier met het pijnherstelplan in 90 dagen
Praktijk De Korenbloem - Van pijn naar plezier - Maandenweg 57 - 1335KN Almere - 06-83558189